Jag har gått och blivit tävlingsgalen!

Ja, det verkar inte bättre. Jag har gått och blivit helt tävlingsgalen! Har fatnat för alla dessa bloggtävlingar som finns ute på olika bloggar lite titt som tätt. Vinner i och för sig sällan saker men någon gång ska det vara min túr att vinna. Ni håller väl tummarna för min skull? :-)

Har fått jättemycket snö under helgen. Så idag var det dags att först försöka hitta rätt snöhög och sen fram med en skyffel och hoppas att vi skottade fram rätt bil under all snö. Gick upp på trottoaren och snön nådde mig ända till knäna! Efter mycket skottande så kom bilen fram. Nu har jag faktiskt lite träningsvärk i magen!

Nej, nu ska jag stänga ner datorn och se lite på OS. Inte för att jag är intresserad av OS men för att vara social gentemot min man. Om han nu är så social av att se på OS. Det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0