Ny här på bloggen

Ja, då har även jag hamnat här - i bloggandets värld.

Min första tanke med bloggen var att blogga om min viktresa - från att ha haft en välvadderad kropp till att nå normalvikt. Det är egentligen gjort men några kilon finns kvar, liksom min första tanke om bloggen har ändrats. Livet har över en natt förändrats. Från att ha haft båda mina föräldrar till att ha mist en utav dem. Min älskade pappa förlorade livet på grund av cancern.

Bloggen kommer att bli just en blogg med min tankar och funderingar i mitt liv - just nu.





En presentation kanske också är på sin plats?

Jag heter Malou (nja, men jag föredrar att bli kallad detta på bloggen iallafall, är inte helt olikt mitt irl).
Lever tillsammans med min man och våra två barn - en dotter på 2½ och en son som blir 1 år i januari. Själv närmar jag mig 30-strecket med stormsteg, nu är det endast fyra år kvar dit. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0