"Morgonstund har...

...guld i mund" sägs det. Jovars.

Jag är iallafall uppe se'n en timma tillbaka med fröken bus. Hon vaknade runt fem när mannen gick upp och gjorde sig ordning för jobbet. Hon är så otroligt lättväckt! Men det var, och är, visserligen jag också. Nu börjar det iallafall program för henne på tv som hon tycker om; I drömmarnas trädgård. Och se'n efter det är det hennes favoriter som kommer; Teletubbies. Finns nog inte många föräldrar som inte kan hålla med mig om att de två serierna är lite... speciella. ;-)
Ser era barn på I drömmarnas trädgård och Teletubbies?

Nej, nu ska jag inte sitta här längre utan nu ska jag gosa ner mig bredvid lilltjejen i soffan. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0