Isfingrar

Nyss hemkommen från en shoppingrunda med lillkillen på köpcentret (köpcentrat kanske man egentligen skriver?). Behövde verkligen en ny vinterjacka. Den från förra året passar inte i år. Dels för att jag var höggravid vid denna tiden då och även för att jag har gått ner närmare 30 kg se'n dess, så ja, den är några storlekar större än vad jag behöver ha idag. :-) Hittade en jättehärlig dunjacka i en av sportaffärerna. Var inne på Gina, HM och liknande butiker men där fanns det ju endast tunna "vinterjackor". Jag vill ju ha en jacka som håller mig varm i vinter! Råkade dessutom få syn på ett par snygga vinterskor, i sportig stil, precis vad jag har letat efter! Så nu behöver jag inte frysa om fötterna heller! :-) Nästa inköp bör nog vara nya vantar, jag har visserligen ett par, men jag vill ha nya... :-P

Nej, nu ska jag snart ta ut min rotfruktsgratäng ut ugnen och steka upp köttbiten och äta lunch innan vi ska hämta stora tjejen på dagis.

Får hoppas mina fingrar tinar upp också, just nu är de isfingrar. Det är sååå kallt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0