Begravning

Ja, nu har pappas begravning varit. Det var ett fint men sorgligt avsked i kyrkan. Jag vill ju ha honom här...
Var väldigt många människor som kom till kyrkan för att ta ett sista farväl och det var på något sätt fint att se.



Har varit dålig på att uppdatera nu det senaste. Jag har helt enkelt inte haft ork! Orken är ju som bortblåst. Jag gör det som måste och ska göras men helst inget mer än så. Detsamma gäller ju med min viktnedgång, det har snarare blivit ett par kilon upp men just nu orkar jag inte! Det är mitt eget fel. Har dock som mål att (senast) från och med första januari är det VV som gäller igen. Innan sommaren ska 10 kilo bort, kanske några kilon till på det. Sen är jag nöjd!

Mmmm, ett lite osammanhängande inlägg kanske. Får bli bättre i morgon. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0